Sleva 35 % na
všechno
-35 % s kódem

Fotoknihy, pexesa, plakáty... právě teď se slevou!
Kód: DenFotografie

Sleva 35 % na<br>všechno
  • 19.6.2014
Pod vedením Marcely jsme jeli vlakem do Pržna a odsud lávkou přes Ostravicí. První zastávka byla před Lašským dvorem . V zimě tu mají zavřeno , ale p. majitel nám aspoň přinesl ukázat nosála Jirku až z Argentíny . Byl to úžasný zážitek , prošli jsme ještě dvorkem a rozloučili se . Dál jsme pokračovali cyklostezkou podél potoka do Bašky . Začalo sněžit a vůbec nám to nevadilo . V Bašce jsme navštívili místní restauraci , trochu se zahřáli grogem a polévkou . Kousek za restauraci je přehrada Baška , tak jsme se prošli okolo , je zamrzlá , tak odvážlivci tam bruslili . Chtěli jsme ještě zajít na kafe , ale pár nemělo chuť , tak odjely dřívějším vlakem . Nás 7 zašlo do útulné hospůdky na vytoužené kafíčko a pak už pomalu se přibližovali k nádraží . Byl to hezký sobotní výlet , přišlo 12 osob a ušli 8 km .
  • 26.1.2019
Dnes nás vedl Standa známými chodničkami okolo kostela, řeky Lučiny , hospůdky u Mokroše do Krčmy U Supa . Jelikož je zelený čtvrtek , tak čepovali jak jinak než zelené pivo . Bylo výborné , my jsme to ještě vylepšili zeleným pepermintovým likérem . Bylo nám spolu fajn a vůbec se nám nechtělo odcházet domů . Nikomu se ani nechtělo pěšky , tak jsme nastoupili v dobré náladě na bus do města . Bylo to super odpoledne , přišlo 23 osob a ušli 6 km .!!!!
  • 18.4.2019
Dnešní plánovaný šlapáček nám opravdu vyšel. Sluníčko hřálo a byla hned veselejší nálada. Busem jsme přijeli do Zeleného města, zastavili se v Hájence a pak už pěknou nenáročnou cestou jsme šli do Soběšovic. V restauraci na Husarůvce nám venku připravili pěkné posezení. Pár z nás si ještě vyšláplo na rozhlednu, kde byly nádherné výhledy na Beskydy a okolí. Po občerstvení jsme se rozdělili na 2 skupiny. Jedna jela zpátky busem a 8 nás šlo pěšky přes Žermanice a Záguří na bludovický kopec. Museli jsme jít po silnici bez chodníku, bohužel jiná cesta tudy nevede, ale zvládli jsme to a to je důležité!!!! Bylo nás celkem 20 osob a ušli 3,5-8 km.
3 komentáře
  • 9.10.2014
Dnes jsme šli z bludovického kopce na Záguří a sestupovali přes Valašinec do H. Bludovic ke sv. Jánovi. Cesta pohodová, počasí přijatelné, zkrátka OK!! Bylo nás celkem 30 osob a ušli 8-10 km
  • 30.1.2014
Dnes jsme absolvovali šlapáček šumbarskými lesy s konečnou u Mokroše. Krásný den , ušli 5,5 km a přišlo 24 osob
2 komentáře
  • 10.10.2013
Po skušenostech z minulého týdne jsem vybrala kratší trasu pro případ tropů. Skutečnost byla jiná , teplota slabě nad 20 st., ale slunečno. Za hodinu jsme byli v cíli naši vycházky , v hospůdce u Ježibaby. Přesto , že otevírali až v 16 hod , ochotně nás přijali a obsloužili. Usedli jsme v zahradě pod slunečníky a vychutnávali si pivo , najednou začalo docela silně pršet. Slunečníky nás zachránily před promoknutím a okolo 17 hod už opět se vyčasilo a bylo fajn. V klidu jsme odešli k busu a odjeli domů. Ušli jsme sotva 5 km , ale za to přišli se projít i ti co už delší túry nezvládnou a bylo fajn s nimi pokecat. Celkem nás bylo dnes 23 osob a byla to hezká , kamarádská vycházka !!!!!
  • 12.7.2018
Momentálně trochu polevily mrazy a nám opět vyšla pqrádní vycházka se sluníčkem. Ze Šumbarku jsme šli okolo mlýnů, přes Šenov náměstí , pod šenovským hřbitovem, kolem rybníku a pak už okolo potoku do Bartovic. Dnešní závěr byl v restauraci plaveckého bazénu Ještěrka. Usedli jsme v příjemném až noblesním lokálu a dali si něco na občerstvení každý podle chuti. Po hodince jsme se začali pomalu zvedat k odchodu. Polovina šla pěšky na Šumbark a zbytek jel busem do města. Po svátcích je třeba něco shodit, tak se dostavilo velký počet turistů -24 osob, kéž by to tak bylo napořád. Ušli jsme okolo 6 km a druhá polovina na Šumbark ještě dalších 5 km.Snad se vycházka novou trasou líbila a příště budeme pokračovat až na Šumbark !!!
  • 12.1.2017
Dnes byl krasný letní den a my si vyjeli do Studénky vlakem a pak loukami okolo řeky Odry do Bartošovic. První zastávka byla u Bartošovického Mlýnu, z časových důvodů jsme nešli na prohlídku, udělali jen pár snimků a pokračovali dál. Byli jsme velice překvapeni, když se před námi objevila krásná malá hospůdka U rybníku s posezením nad vodní hladinou. Připadali jsme si jako v ráji. Ovšem naše cesta pokračovala dál k zámku. Byl moc pěkný, v parku se konala svatba, my si zašli pro razítka a ještě jsme měli v plánu navštívat Záchrannou stanici pro ohrožená zvířata. Paní průvodkyně nám všechno důkladně povyprávěla a po hodině jsme se rozloučili. Marně jsme hledali restauraci a něco k snědku. Bohužel do Studénky jsme se museli vrátit stejnou cestou a tudíž okolo známé hospůdky U rybníka. Měli tam i teplé jídla, což jsme velice uvítali. A pak nás už čekala zpáteční cesta loukami okolo Odry. Asi jsme šli rychlejším tempem,protože Studénku jsme zvládli za hodinu. Tam jsme si vydechli, dojedli svačinky a odjeli domů Bylo nás 14 osob, ušli jsme hodně tj. 16 km.a smékám přede všemi, že to zvládli !!!!!
  • 23.7.2016
Dnes už tolik nemrzne, je příjemně a my jedeme na výlet přes Český Těšín do Stříteže. Tam vystupujeme a po modré jdeme do Smilovic a dál přes dědinu okolo nových domků do Gutů. Tam se na chvíli zastavujeme, dali jsme si malou svačinku, omrkli kostelík ze všech stran a pokračovali do středu obce Guty a navštěvujeme Gutskou baštu. Dali jsme si něco teplého k jídlu, zapili pivem a před 15 hod odcházíme k busu do Třince. Jelikož spojení bylo až za hodinu, tak jdeme pěšky na nádraží. Nádražní hala je sice nově zrekonstruovaná, ale jinak pusto, prádno., nikde ani duše.
Dnes se nás sešlo 17 turistů, ušli jsme 10 km, počasí akorát k procházce a pěkně jsme si to užili !!!!!
  • 21.1.2017
Ráno to vypadalo na déšť , dokonce i chvíli mrholilo, ale během cesty do Smilovic přestalo a pak už bylo fajn.
První zastávka ve sport.centru na kafe a pak podél řeky Ropičanky do Řeky- Pokračování dál do centra , návštěva nové rest. GRUNT a ještě dál k OU až k penzionu U Lípy, zavřeno, tak omrknutí okolí, pohledy na sjezdovku, kde se ještě lyžuje. Tam jsme počkali na bus k vlaku a v pohodě odjeli do HA. Bylo nás 12 osob, ušli okolo 9 km a bylo nám opět spolu moc fajn !!!!
  • 13.2.2016
Dnes jsme nestoupali do kopců, nýbrž hezky po rovině a obdivovali krásné rodinné domky v podhůří Beskyd. Příjemná cesta, počasí úžasné, skvělá parta, co víc si ještě přát. Bylo nás 13 a našlapali 10.5 km.
  • 8.2.2014
Na dnešek jsem vymyslela výlet na Javořinku. Sice jsme tam už několikrát byli, ale ještě jsou i tací co to krásné místo neznají. . Je to pěkná obrázková cesta, která připomíná jak tudy chodily děti do školy do Hamer. Na vrcholu Javořinky jsme obdivovali kapličku, kterou tu loni postavili, posvačili jsme uvnitř a pak už scházeli dolů do Bílé. Byl krásný prázdninový den a tak bylo vidět tu spoustu aut na parkovišti co přijeli s dětmi do parku, který má spoustu různých atrakcí. My odjeli busem na Ostravicí a vlakem do Frýdlantu. Tam jsme si zašli na kafíčko a zákusek a odjeli domů Bylo nás celkem 13 osob a ušli něco přes 8 km !!!
  • 9.7.2016
Dnešní vycházku připravila pro nás Marcela . Busem jsme zajeli do Sedliště , prohlídli si dřevěný kostel , vyšli na Bezručovou vyhlídku , zastavili se v Hájku u kapličky a studánky . Původně jsme se chtěli občerstvit v pensionu Rytířský sál ,kde bylo totálně obsazeno , tak jsme zašli naproti . Pak jsme okolo Baziliky došli na frýdecké náměstí a v zámeckém parku jsme se kochali krásným výhledem na řeku a město . K nádraží jsme sešli zámeckým chodníkem a sladkou tečku udělali v cukrárně . Bylo nádherné počasí a nám se vůbec nechtělo domů !!!
Dnes nás bylo celkem 20 osob a ušli 9 km !!
  • 16.2.2019
  • 28.2.2015
  • 12.8.2017
3 komentáře
  • srpen 2017
Letošní poslední naše vycházka vedla už tradičně ke krmelci.. Cestou nám trochu pršelo, tak Vláďa zvolil cestu pevnější pod nohama. Bylo to sice o pár kroků dál, ale nechtěl riskovat nějaké úrazy. V pohodě jsme došli ke krmelci, kde všichni přineslii dobroty pro zvířátka. Zazpívali jsme koledy, připili si na zdraví, ochutnali cukroví, poklábosili s přáteli a pak už pomalu jsme se vraceli na Pacalůvku,kde jsme chtěli zakončit naše letošní vycházky.Bohužel ,vyskytlo se pár nepříjemných situací, které přimělo Vláďu opustit tento lokál. Vláďo, prosím zapomeň na ten incident a příští rok začneme třeba jinak.!!! An.
Bylo nás celkem asi 30 osob a ušli přes 7 km.
  • 17.12.2015
Náš skvělý kamarád, turista a super chlap slaví své 80. narozeniny. My všichni , kteří ho známe mu přejeme hodně zdravíčka, které tolik potřebuje , aby mohl ještě s námi posedět a pokecat na turistických akcích.
Honzo , prohlédni si fotky a zavzpomínej kde to bylo !!!!
2 komentáře
  • květen 2013 až leden 2014

28. května 2013

Webová adresa

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)